Календарне планування 9 клас

9 клас
Українська мова
( 2 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша, А.М. Корольчук, В.І. Новосьолова, Я.І. Остаф; за ред. Л.В. Скуратівського. – К., 2005.

ІІ с е м е с т р

Дата
Зміст програмового матеріалу
Примітки
32

Складнопідрядні речення з кількома підрядними.

33

Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними.

34

Урок мовленнєвого розвитку. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну тему в публіцистичному стилі.

Безсполучникове складне речення
35

Урок мовленнєвого розвитку. Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статей). Конспектування як різновид стислого переказу почутого.

36

Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між час тинами безсполучникового складного речення.

37-38

Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні.

39

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Заява. Автобіо­графія. Резюме.

40-41

Двокрапка у безсполучниковому складному реченні.

42

Урок мовленнєвого розвитку. Усний стислий переказ публіци­стичного стилю за складним планом.

43-44

Тире у безсполучниковому складному реченні.

45

Синонімія складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень.

46

Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий вибірковий переказ тексту художнього стилю (на основі кількох джерел) за складним планом.

Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку
47

Складні речення з різними видами сполучникового і безсполуч­никового зв’язку.

48

Аналіз переказу. Складні речення з різними видами зв’язку.

49-50

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням за складним планом.
2 уроки
51

Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку.

52

Аналіз контрольного переказу. Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку.

53

Використання складних речень із різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку в текстах різних стилів.

54

Контрольна робота. Безсполучникове речення. Складні речення з різними видами зв’язку (тестування).

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності
55

Текст і його ознаки.

55-57

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір у публіцистично­му стилі на суспільну тему.

58

Будова тексту. Мікротеми. Абзац. Ключові слова в тексті.

59

Аналіз контрольного твору.

60

Види і засоби міжфразового зв’язку.

61

Актуальне членування речення у висловлюванні: відоме й нове.

62

Аналіз оповідання. Структурування висловлювань, що належать до різних типів мовлення.

63

Контрольний диктант. Контрольне аудіювання тексту публіцистичного стилю.

64

Аналіз контрольного диктанту. Повторення вивчених пунктограм у простому і складному реченнях.

65

Контрольна робота. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування).

Повторення і систематизація вивченого
66

Слово як предмет вивчення.

67

Мовні аспекти вивчення речення.

68

Повторення основних орфограм. Основні пунктограми у складному реченні.

69-70

Підсумково-узагальнювальний урок.













9 к л а с
Українська література
(70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література: 5–12 класи / Р.В. Мовчан, Н.В. Левчик, O.A. Камінчук, М.П. Бондар, О.Б. Полі­щук, М.М. Сулима, Л.П. Шабельникова, В.М. Садівська; керівник проекту М.Г. Жулинський; за заг. ред. Р.В. Мовчан. – К.; Ірпінь: Перун, 2005.
Обов’язкова кількість видів контролю


І семестр
II семестр
Контрольні роботи у формі:
   контрольного класного твору;
   виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
4
2 2
4
2
2
Уроки розвитку мовлення (РМ)
2 (у+п)
2 (у+п)
Уроки позакласного читання (ПЧ)
1
1
Перевірка зошитів
4
5

ІІ с е м е с т р

Пор.
Дата
Зміст програмового матеріалу
Примітки
32

Григорій Квітка­Основ’яненко – батько української прози. Гуманістичний пафос, християнські ідеали, етнографічне тло творів.

33-34

«Маруся» – перша україномовна повість нової української літератури. Головні персонажі твору. ТЛ: поняття про сентименталізм, реалізм.

35-36

Література українського романтизму. Поети­романтики. П.Гулак­Артемовський, «Рибалка»; Є.Гребінка, «Українська мелодія»; В.Забіла, «Соловей», М.Петренко, «Небо»
Вивчити
напам’ять
одну з
поезій (на
вибір)
37

Маркіян Шашкевич – зачинатель нової української літератури на західних землях. «Руська трійця». «Веснівка».
38

Микола Гоголь. Літературна діяльність письменника, її значення для української культури. Національний дух у творчості Гоголя. Український фольклор – джерело творів митця з української тематики.

39

Романтична умовність оповідання «Вечір проти Івана Купала». Зміст твору, мотиви, ідея. Зв’язок з нечистою силою як метафора злодіяння.

40

Контрольна робота. Література українського романтизму. Творчість поетів­романтиків. «Руська трійця». Доробок М. Гоголя(тестування).

41

Тарас Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Його винятково велике значення. Біографія та основні віхи творчості. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів. Вісь неперервності історичного часу («До Основ’яненка», «На вічну пам’ять Котляревському», «Думка» («Нащо мені чорні брови...»).

42

Умовність у баладі, тривога за жіночу долю («Причинна», «Лілея»). ТЛ: елегія, поглиблення поняття про лірику й ліро­епіку.

43

«Гайдамаки». Складність історичної долі українського народу. Сюжетні лінії твору, кульмінаційні вершини. Повсталий народ як герой поеми. Образ Яреми. Заклик до єднання слов’янських народів.
Вивчити
напам’ять
одну з
поезій (на
вибір)
44

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір­характеристика персонажа поеми «Гайдамаки».

45

Національна проблематика у творчості Т. Шевченка періоду «Трьох літ». «Кавказ» – відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Узагальнена ідея поеми.

46

«Заповіт». Глибокі роздуми поета про минуле й майбутнє України. Пророчий заповіт нащадкам.

47

Контрольна робота. Творчість Т.Шевченка. Балади. «Гайдамаки». «Кавказ»(розгорнуті відповіді на запитання)

48

«Стоїть в селі Суботові...». Художня оцінка діяльності Б. Хмельницького.

49

«Сон» («У всякого своя доля...»). Твір і сучасна поетові дійсність. Прийом «сну». Сатиричний пафос поеми. ТЛ: алегорія, гротеск, контраст, умовність
Вивчити
напам’ять
фрагмент (на
вибір)
50

«І мертвим, і живим, і ненарожденним...». Продовження теми
«земляків» у посланні. Викриття конформізму, бичування комплексу меншовартості. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо).
Вивчити
напам’ять
фрагмент (на
вибір)
51

«Катерина», «Наймичка». Тема жіночої долі – одна з провідних тем Шевченкової творчості. Еволюція жіночого образу. Тема матері й сина.

52

«На панщині пшеницю жала...», «Марія», «У нашім раї на землі...». Різні типи втілення теми жіночої долі.

53

«Садок вишневий коло хати...», «Доля», «Росли укупочці, зросли...». Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення із заслання. Вершинні зразки Шевченкової лірики. ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя, жанр ліричної медитації.
Вивчити
напам’ять
поезію
«Доля»
54

Тарас Шевченко і Біблія. «Ісаія. Глава 35». Духовна присутність Біблії в усій творчості поета. Цикл «Давидові псалми». Ставлення Шевченка до Біблії. ТЛ: псалом, гімн.

55

Підсумковий урок. Світова велич українського поета. Огляд поетичної спадщини, малярського доробку, прози, драматургії, міркувань зі «Щоденника». Вшанування пам’яті поета

56

Урок виразного читання. Конкурс читців поезії Тараса Шевченка.

57-58

Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Невмирущість слова Кобзаря», «Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь» (за творчістю Т. Шевченка)

59

Пантелеймон Куліш – письменник, критик, перекладач, ав­
тор підручників та правопису. «Українець в Європі, європеєць в Україні». Романтичний світогляд. Ентузіазм та жертовність.

60-61

«Чорна рада» – перший україномовний історичний роман. Історична основа сюжету. Версії тлумачення його назви

62

Показ протистояння сил державотворення і руїнництва. Дійові особи – носії різних ідей. Хутір – символ українського способу життя. Романтичний мотив дороги. Оцінка роману Т. Шевченком. ТЛ: роман, історичний роман.

63

Марко Вовчок. Життя і творчість. Твори різними мовами. Марко Вовчок як перекладач. «Інститутка». Антилюдяна сутність кріпосництва та солдатчини. Фарс персонажів. Авторська позиція у творі. ТЛ: реалізм.

64-65

Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Ідея соборності.та незалежності України (за романом П. Куліша «Чорна рада»)», «Художня своєрідність повісті Марка Вовчка “Інститутка”»

66

Урок позакласного читання. Марко Вовчок. «Три долі»

З літератури XX століття
67

Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові улюбленої книжки.

68

Урок літератури рідного краю. Письменники Закарпаття (поезія).

69-70

Підсумково­узагальнювальний урок.



0 коментарі:

Дописати коментар