Календарне планування 6 клас






6 клас
Українська мова
( 4  год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 5-9 класи / уклад. Г. Т. Шелехова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, В. І. Новосьолова, М. І. Пентилюк, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. - К., 2013.


IІ семестр

№п/п
Дата
Прикметник
Примітки


63

Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.



64-65

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу.



66-67

Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. Правильне вживання в мовленні вищого й найвищого ступенів порівняння прикметників. Навчальне аудіювання.



68-69

Уроки мовленнєвого розвитку. Докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (опис природи, припущення).



70

Повні й короткі форми прикметників.



71

Урок мовленнєвого розвитку. Створення і розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з особистими враженнями від певних подій, спостереженнями, обміном думками, життєвим досвідом учнів.



72-73

Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників. Морфологічний розбір прикметників.


74

Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники.


75

Контрольна робота. Прикметник (тестування).

Правопис прикметників
76-77

Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.

78-79

Уроки мовленнєвого розвитку. Твір-опис природи за картиною в художньому стилі.

80-81

Букви е, и, о в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-),   -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-. Зміни приголосних при тво­ренні відносних прикметників. Аналіз твору.

82

Написання не з прикметниками.

83

Написання -н- і -нн- у прикметниках.

84-85

Написання складних прикметників разом і через дефіс. Контрольний диктант.

86

Написання прізвищ прикметникової форми.

87

Контрольна робота. Прикметник (тестування).



Числівник

88

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

89-90

Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників.

91

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум про вчинки людей у художньому стилі.

92-93

Відмінювання кількісних числівників. Знак м’якшеня на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

94

Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.

95-96

Уроки  мовленнєвого  розвитку.  Контрольний  переказ   тексту-роздуму.

97

Правильне вживання кількісних числівників з іменниками в усіх відмінках. Уживання числівників для позначення дат, часу (годин).

98

Аналіз контрольного переказу. Творення числівників.

99

Узагальнення вивченого про числівник. Засвоєння числівників на позначення дат і годин. Числівники у фразеологізмах. Використання числівників у відповідях на уроках.

100

Контрольна робота. Числівник (тестування).

Займенник
101

Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням (ознайомлення).

102

Відмінювання особових і зворотного займенників. Приставний н у формах особових займенників.


103

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-оповідання за жанровою картиною.



104

Питальні й відносні займенники. Уживання займенників для зв’язку речень у тексті.


105

Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників.


106-107

Неозначені займенники. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.


108-109

Уроки мовленнєвого розвитку. Твір-оповідання на основі побаченого.


110

Відмінювання присвійних займенників.


111

Відмінювання вказівних займенників.


112

Відмінювання означальних займенників.


113

Контрольна робота. Займенник (тестування).


Повторення наприкінці року

114

Повторення основних відомостей з лексикології та фразеології.


115-116

Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у ху­дожньому стилі.


117

Повторення словотвору й орфографії. Аналіз контрольного твору.


118

Повторення морфології й орфографії.


119

Контрольна робота. Повторення в кінці року (тестування).


120

Підсумково-узагальнювальний урок.











6 к л а с
Українська література
 (70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 5–9 класи / уклад. Г. Т. Шелехова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, В. І. Новосьолова, М. І. Пентилюк, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. – К., 2013.
Обов’язкова кількість видів контролю


І семестр
ІІ семестр
Контрольні роботи у формі:
 •контрольного класного твору;
•виконання інших завдань (тестів, відпо­відей на запитання тощо)
3
1
2
3
1
2
Уроки мовленнєвого розвитку (МР)
2 (у+п)
2 (у+п)
Уроки позакласного читання (ПЧ)
2
2
Уроки літератури рідного краю (ЛРК)
2
2
Уроки виразного читання
1
1
Перевірка зошитів
4
5

II семестр

№п/п
Дата
Зміст програмового матеріалу
Примітки
Я і світ (продовження)

Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько-халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками.

33

Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. ТЛ: головний герой, другорядні герої.

34

Аналіз художніх засобів у творі. Роль художньої деталі.

35

Урок позакласного читання. Володимир Винниченко. «Кумедія з Костем».

36

Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). ТЛ: віршові розміри ямб, хорей.

37

Ірина Жиленко. Стисло про поетесу. Поєднання реального і фантастичного в поезії «Жар-Птиця».

38

«Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.

39

Ігор Калинець. Цікавий епізод із життя поета. «Писанки»; «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» (зб. «Дивосвіт»). Своєрідність форми його поезій. Образ найдорожчої людини – мами.
Вивчити напам’ять 1 поезію (на вибір).
40

Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст твору. Добро і любов до світу. ТЛ: притча.

41

«Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.

42

Порушення питань моралі, дружби, сили слова у казці-притчі. Образи твору.

43

Урок позакласного читання. Емма Андієвська. «Казка про двох пальців».

44

Контрольна робота. Володимир Винниченко, Станіслав Чернілевський, Ірина Жиленко, Ігор Калинець, Емма Андієвська (розгорнуті відповіді на запитання).

45

Урок літератури рідного краю. Письменники Закарпаття

Пригоди і романтика
46

Всеволод Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» (фрагменти). Пригодницький захопливий сюжет твору. ТЛ: повість.

47

Мрія і дійсність, романтичне і буденне в повісті.

48

Смішне і комічне у творі. Мовні засоби гумору.

49

Світ природи у творі. Аналіз поведінки персонажів, їхніх учинків. Характеристика улюбленого героя.

50

Урок мовленнєвого розвитку. Усний переказ епізодів повісті з докладним цитуванням авторського тексту.

51

Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.
Вивчити напам’ять уривок з повісті
52

Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини.

53

Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті.

54

Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.

55

Урок виразного читання. Читання напам’ять прозового уривка з повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».

56

Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від пе­реляку № 9». ТЛ: сюжет.

57

Фантастична, романтична багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності. Стосунки між різними поколіннями в родині.

58

Образ головного героя Клима Джури.

59-60

Контрольна робота. Письмовий твір «Добро і краса – основа життя людини на землі» (за вивченими творами).

Гумористичні твори
61

Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Велика роль гумору в житті українців. Леонід Глібов. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Будова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
Вивчити напам’ять байку «Щука».
62

Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших («Муха і Бджола»). Викриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл».

63

Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові байок Леонідові Глібову.

64

Степан Руданський. Стисло про письменника. Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості простого народу в співомовці «Добре торгувалось». ТЛ: співомовка, гумореска.

65

Уміння козаків зорієнтуватися в ситуації («Запорожці у короля»).

66

Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль». Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок.
Вивчити напам’ять 1 гумореску (на вибір).
67

«Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.


68

Контрольна робота. Леонід Глібов, Степан Руданський, Павло Глазовий (тестування).

69

Урок літератури рідного краю. Письменники Закарпаття

70

Підсумково-узагальнювальний урок.



0 коментарі:

Дописати коментар