6 клас
Українська мова
( 4 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування
для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх
навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 5-9 класи /
уклад. Г. Т. Шелехова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, В. І. Новосьолова, М. І.
Пентилюк, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. - К., 2013.
IІ
семестр
6 к л а с
Українська
література
(70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування
для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх
навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 5–9 класи /
уклад. Г. Т. Шелехова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, В. І. Новосьолова, М. І.
Пентилюк, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. – К., 2013.
Обов’язкова
кількість видів контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Контрольні роботи у формі:
•контрольного класного твору;
•виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
3
1
2
|
3
1
2
|
Уроки мовленнєвого розвитку (МР)
|
2 (у+п)
|
2 (у+п)
|
Уроки позакласного читання (ПЧ)
|
2
|
2
|
Уроки літератури рідного краю (ЛРК)
|
2
|
2
|
Уроки виразного читання
|
1
|
1
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
II семестр
№п/п
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Примітки
|
Я і світ (продовження)
|
|||
|
Володимир Винниченко. Цікава
історія з життя письменника. «Федько-халамидник». Художня розповідь про
дивовижного хлопчика Федька, його життя і
пригоди, стосунки з однолітками.
|
|
|
33
|
|
Щедрий на
добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. ТЛ: головний герой, другорядні
герої.
|
|
34
|
|
Аналіз
художніх засобів у творі. Роль художньої деталі.
|
|
35
|
|
Урок
позакласного читання. Володимир Винниченко. «Кумедія з Костем».
|
|
36
|
|
Станіслав
Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби
черевички…». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). ТЛ:
віршові розміри ямб, хорей.
|
|
37
|
|
Ірина Жиленко. Стисло про
поетесу. Поєднання реального і фантастичного в поезії «Жар-Птиця».
|
|
38
|
|
«Підкова»,
«Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя
і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.
|
|
39
|
|
Ігор
Калинець. Цікавий епізод із життя поета. «Писанки»; «Стежечка»,
«Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» (зб. «Дивосвіт»). Своєрідність форми
його поезій. Образ найдорожчої людини – мами.
|
Вивчити
напам’ять 1 поезію (на вибір).
|
40
|
|
Емма Андієвська. Сучасна українська
письменниця і художниця. Її казки-притчі. «Казка про яян». Прихований
повчальний зміст твору. Добро і любов до світу. ТЛ: притча.
|
|
41
|
|
«Говорюща
риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення
гармонії зі світом.
|
|
42
|
|
Порушення питань моралі, дружби,
сили слова у казці-притчі. Образи твору.
|
|
43
|
|
Урок
позакласного читання. Емма Андієвська. «Казка про двох пальців».
|
|
44
|
|
Контрольна робота. Володимир Винниченко, Станіслав Чернілевський, Ірина
Жиленко, Ігор Калинець, Емма Андієвська (розгорнуті відповіді на
запитання).
|
|
45
|
|
Урок
літератури рідного краю. Письменники Закарпаття
|
|
Пригоди і романтика
|
|||
46
|
|
Всеволод
Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з
Васюківки» (фрагменти). Пригодницький захопливий сюжет твору. ТЛ: повість.
|
|
47
|
|
Мрія і дійсність, романтичне і
буденне в повісті.
|
|
48
|
|
Смішне і комічне у творі. Мовні
засоби гумору.
|
|
49
|
|
Світ
природи у творі. Аналіз поведінки персонажів, їхніх учинків. Характеристика улюбленого
героя.
|
|
50
|
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Усний переказ епізодів повісті з докладним цитуванням
авторського тексту.
|
|
51
|
|
Ярослав
Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.
|
Вивчити напам’ять уривок з
повісті
|
52
|
|
Уява,
фантазія і романтичність у житті сучасної людини.
|
|
53
|
|
Реальні
(звичайні) та пригодницькі події в повісті.
|
|
54
|
|
Характеристика образів Сергія і
Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.
|
|
55
|
|
Урок
виразного читання. Читання напам’ять прозового уривка з повісті
«Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
|
|
56
|
|
Леся Воронина – сучасна письменниця,
авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від
переляку № 9». ТЛ: сюжет.
|
|
57
|
|
Фантастична, романтична
багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності. Стосунки між
різними поколіннями в родині.
|
|
58
|
|
Образ головного героя Клима
Джури.
|
|
59-60
|
|
Контрольна робота. Письмовий твір «Добро і краса – основа життя людини на землі» (за вивченими творами).
|
|
Гумористичні твори
|
|||
61
|
|
Гумористичне і сатиричне
зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Велика роль гумору
в житті українців. Леонід Глібов.
Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука».
Будова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
|
Вивчити напам’ять байку «Щука».
|
62
|
|
Зневага до надокучливих,
ледачих людей, що живуть за рахунок інших («Муха і Бджола»). Викриття дурості
й пихатості в байці «Жаба і Віл».
|
|
63
|
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові байок Леонідові Глібову.
|
|
64
|
|
Степан Руданський. Стисло про
письменника. Співомовки С. Руданського –
унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості простого
народу в співомовці «Добре торгувалось». ТЛ: співомовка, гумореска.
|
|
65
|
|
Уміння козаків зорієнтуватися в
ситуації («Запорожці у короля»).
|
|
66
|
|
Павло Глазовий. «Еволюція»,
«Найважча роль». Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок.
|
Вивчити
напам’ять 1 гумореску (на вибір).
|
67
|
|
«Заморські
гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і
сатиричних творів.
|
|
68
|
|
Контрольна робота. Леонід Глібов, Степан Руданський,
Павло Глазовий (тестування).
|
|
69
|
|
Урок
літератури рідного краю. Письменники Закарпаття
|
|
70
|
|
Підсумково-узагальнювальний
урок.
|
|
0 коментарі:
Дописати коментар