Календарне планування 8 клас

8 к л а с
Українська мова
 (2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповід­но до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша, А.М. Корольчук, В.І. Новосьолова, Я.І. Остаф; за ред. Л.В. Скуратівського. – К., 2005р


ІІ семестр

Дата
Зміст програмового матеріалу
Примітки

Речення з однорідними членами
31

Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим, змішаним зв’язком).

32

Поширені і непоширені однорідні члени речення. Смислові відно­шення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові).

33

Речення з кількома рядами однорідних членів.

34

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Протокол.

35

Однорідні й неоднорідні означення.

36

Кома між однорідними членами.

37

Урок мовленнєвого розвитку. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки.

38

Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

39

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі.

Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)
40

Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання.

41

Розділові знаки при звертанні.

42-43

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю із творчим завданням.

44

Вставні слова (словосполучення, речення). Групи їх за значенням.

45

Аналіз контрольного переказу. Розділові знаки при вставних словах (словосполученнях, реченнях).

46

Розділові знаки при вставних словах (словосполученнях, реченнях).

47

Використання речень зі звертаннями і вставними словами у мовленні.

48

Узагальнення й систематизація з теми.

49

Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, речен­нями) (тестування).

50

Урок мовленнєвого розвитку.
 Інтерв’ю в публіцистичному стилі.


Речення з відокремленими членами
51

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Синоніміка простих речень з відокремленими членами і складних речень.

52

Відокремлені прикладки.

53

Відокремлені означення і прикладки.

54-55

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі.

56-57

Відокремлені обставини. Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами.

58

Аналіз контрольного твору-опису. Відокремлені обставини. Дієприслівникові звороти як засіб зв’язку речень у тексті.

59

Відокремлені додатки.

60

Контрольний диктант. Контрольне аудіювання тексту художнього стилю.

61

Аналіз контрольного диктанту. Відокремлені уточнювальні члени речення.

62

Синоніміка простих речень з відокремленими членами і складних речень.

63

Узагальнення й систематизація з теми.

64

Контрольна робота. Речення з відокремленими членами (тестування).

65

Урок мовленнєвого розвитку. Повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі.

Повторення в кінці року відомостей про просте речення
66

Словосполучення. Речення, його види.

67

Головні та другорядні члени речення.

68

Розділові знаки у простому ускладненому реченні.

69-70

Підсумково-узагальнювальний урок.




8 к л а с
Українська література
(70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література: 5–12 класи / Р.В. Мовчан, Н.В. Левчик, O.A. Камінчук, М.П. Бондар, О.Б. Полі­щук, М.М. Сулима, Л.П. Шабельникова, В.М. Садівська; керівник проекту М.Г. Жулинський; за заг. ред. Р.В. Мовчан. – К.; Ірпінь: Перун, 2005.
Обов’язкова кількість видів контролю

І семестр
II семестр
Контрольні роботи у формі:
   контрольного класного твору;
   виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
3
1
2
3
1
2
Уроки розвитку мовлення (РМ)
2 (у+п)
2 (у+п)
Уроки позакласного читання (ПЧ)
2
2
Перевірка зошитів
4
5

II с е м е с т р

Дата
Зміст програмового матеріалу
Примітки
32

Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви. «Ви щасливі, пречистії зорі».

33

Тема гармонійного єднання людини з природою («Давня весна»).

34

«Хотіла б я піснею стати...» – зразок ліричної мініатюри
романтичний спосіб вираження мрій та сподівань ліричної героїні.

35

Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності (поема «Давня казка»).
Вивчити напам’ять уривок з поеми (на вибір).
36

Порівняльна характеристика Поета і Бертольда, складання плану порівняльної характеристики.

37

Володимир Сосюра. Патріотичні та інтимні мотиви творів поета. Патріотичний пафос поезії «Любіть Україну!».
Вивчити на­пам’ять.
38

Образ України, ідея нерозривної єдності людини з рідною землею, алегоричність образів поезії «Сад».

39

«Васильки» — взірець інтимної лірики. ТЛ: інтимна лірика, віршові розміри.

40

Володимир Підпалий. Щирість патріотичних почуттів ліричного героя у вірші «Тиха елегія».

41

Оптимізм, упевненість у правильності обраного шляху («Запросини»).

42-43

Іван Малкович. «Свічечка букви Ї», «Музика, що пішла». Глибокі роздуми сучасного поета про те, якою повинна бути людина.

44

«3 янголом на плечі». Оптимістичний пафос, віра в перемогу добра.
Вивчити на­пам’ять.
45

Контрольна робота. Творчість В. Сосюри, В. Підпалого, І. Малковича (тестування).

Національна драма
46

Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга ХІХ ст., про «театр корифеїв».

47

Трагікомедія «Сто тисяч» (скорочено) – класичний взірець українського «театру корифеїв». ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія.

48

Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Проблема влади грошей – наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві.

49

Засоби сатиричного змалювання Герасима Калитки.

50-51

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум за п’єсою І.Карпенка-Карого «Сто тисяч». «Вплив грошей на людську особистість».

З української прози
52

Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною» (скорочено). Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Протест Остапа і Соломії проти будь-якого насильства над людиною.

53-54

Кохання Остапа і Соломії як центральний мотив у творі. Його не­переможна сила, що рухає вчинками героїв.

55-56

Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.

57

Урок мовленнєвого розвитку. Складання анкети головного героя повісті М. Коцюбинського (письмово).

58

Урок позакласного читання. Валентин Чемерис. «Ольвія».

59

Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «П’єса “Сто тисяч” як викриття користолюбства», «Відображення волелюбно­го духу українського народу в повісті “Дорогою ціною”».
2 уроки
60

Володимир Дрозд. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка.

61

Проблеми людини в суспільстві, її знеособленні, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії у творі В.Дрозда «Білий кінь Шептало».

62

Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика, оцінка його поведінки.

63

Урок позакласного читання. Володимир Дрозд. «Кінь Шептало на молочарні».

Український гумор і сатира
64

Володимир Самійленко. Коротко про митця. «На печі». Гумор і сатира поета як поштовх до роздумів про справжній патріотизм, чесність, самовідданість людини.

65

Засоби творення гумору та сатири. Сатирична іронія вірша
«Патріоти».
ТЛ: гумор і сатира (поглиблено), антитеза, іронія.

66

Урок виразного читання. Урок-конкурс на найкращого виконавця гумористичних творів.

67

Контрольна робота. Творчість В. Дрозда. Український гумор і сатира (тестування).

68

Урок літератури рідного краю. Гумористичні твори письменників-земляків.

69-70

Підсумково-узагальнювальний урок.



0 коментарі:

Дописати коментар